Prom dresses

Mina absoluta favoriter:
Långa:


Korta:

Källa

Okej, det är nämligen så att ja typ har blivit heelt amerkaniserad och helt prom-fixerad. But i kinda like it!:D
så anyway, jag har iaf kikat ut nåra riktigt snygga (enligt mig iaf) och annorlunda klänningar som jag skulle
kunna tänka mig att bära på balen i slutet av nian. Dom kostar en del, men jag tycker det är värt dt. De e ju lixom once in a life time! Det verkar som att alla ska ha korta klänningar på sig för att det är de man ska ha,
men ja tänker inte falla för the group pressure! Då undrar ni säkert varför jag har tre korta klänningar här för,
men det är inte för nått grupptryck utan för att om det skulle komma någon lag om att man inte får ha långa
klänningar bara sådär, så e jag beredd i alla fall! Jag tycker på nått sätt att man ska ha lång klänning, för korta klänningar kan man ju ha på sig när som helst, men inte en lång, vaker balklänning. Om ni vill rösta så får ni gärna göra det, men det komr någ inte påverkan på vad jag än väljer!

PS. Den blåa i mitten längst upp är en absolute favorite!

Imogen Heap - Glittering Cloud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0