Cp dag

Idag har det varigt extremt jobbigt eftersom jag blev instängd på Ekerö, pga en trasig bro! Typiskt asså! Och jag och carro som skulle åka till Citygross och handla mat, fick ju skita i det. Istället åkte vi hem till mej och tråkade, sen bestämmde vi oss för att se en skräckfilm, så vi tog färjan över till Heron City och såg My bloody Valentine. Såå sugig! Den får noll solar av fem.. eler en möjligtvis. Aja vi hade i alla fall mycket trevligt!
En sak som jag inte har berättat är att jag ska ha fest imorgon och den känns väldigt oplanerad men jag tror den blir bra, eller jag hoppas iallafall! Vill inte avslöja för mycket om ni som kommer läser denna lilla plutt blogg. Men jag kan i allafall säga att det inte blir någon bastuflotte som planerat!:( men men...
Nä, nu måste jag tänka på refrängen!
Goodnight sleep tight!

Om ni ser så står bilvägen rakt upp.. och så stod den i några timmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0