Födelseda'

Hääääjjj! Nu är man 15 då dåh! Det känns bra faktiskt. Jag har fått en system kamera och skråkresan som jag har drömt om! Så Happy!  I skolan fick vi både kladdkakaoch pannkakor (sicken lyx!). det var ju inte direkt för att jag fyllde år.men man kan ju alltid låtsas!;) Lite senare hade jag och Kajsa matteprov,inte lika kul. I den andra mattegruppen där Louise, Caroline och Elin går, hände det inte så mycket, så de fick sluta tidigare. Dom fick mina nycklar så de kunde åka hem till mej innan och vänta.. Sen när jag och Kajsa kom hem hade de ordnat  värsta suprise festen till mig med partyhattar, grattisskylt och konfetti. Tack tjejer! Ni är så underbara! Sedan Bakade vi pizza och godistårta! Vi tog 291 bilder på den stora 15 års dagen tillsammans! Det blev en riktigt lyckad dag och jag är grymt glad att dem kom! Tack för att ni är så underbara som bryr er och inte sviker! Tuusen tack!!
Nu är är släckten här och jag ska väl vara lite social, men först lite bilder!
Har färgat håret btw!;)

        
        

(oredigerade)

Hejsvejs! // Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0