Shit...

....vad det var längesen man skrev ett inlägg! Men nu är det dags! Översikt: varit på Grönan, Första doppet, Jojjo sovit över, ätit på marinan, shoppat, blivit firad i förskott, bästis fyllt år, planerat födelseparty och typ hundra andra saker...
Här kommer lite bilder:

Gick enda till brostugan med Caro väldiigt ansträngande! Redigerad
bild på Caro. Tycker den blev lite tuff!;) .. Men vad gör hon med
fingrarna?


Efter den promenaden åkte vi till Gröna Lund. I Insane kön. Där stod
bland annat Kissie med vänner.. Vi hade iaf kul och jag började gilla
Uppskutet som jag åkte 5 ggr. Otroligt!


Läste ut boken! Puh! det var jobbigt! Kom på en ny tittel åt den: "The
Boring Book".


Släkten kom i lördags, samtidigt som jojjo var där. Fick detta vackra
smycke av min söta Mormor! Bara lite redigerad, men men...


Var på Jungfrusunds Marina igår med Pappsen och åt lite lyx mat.




     
Idag Fyller VÄRLDENS bästa människa år! Hon betyder Grymt mycket
för mej och nu har vi snart känt varandra i snart 12 långa underbara
år. Vi klarar allt, bara vi är tillsammans! Inget kan skilja på oss! Det ska
för alltid vara du och jag, right? Älskar dej no mather what!
Grattis 15 åringen! <33333333333

Pusss//// Veronica

Kommentarer
Postat av: caaaro

hahaha men gud diggar bilden på mig asså ser inte alls muppig ut ;P

2009-06-01 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0