Trött

Hej! Jag är såå glad över min nya blogg! Jen hjälpte mej lite hur man gjorde med allt över telefon. Tack Bääässtiish!! För er som undrar varför jag har skaffat en blogg, för att ja kanske ska åka på språkresa 2010 till Kalifornien. Ja vet att de låter sjukt eftersom de är ett år kvar dit, plus att det inte är helt säkert... Sen är det ju väldigt dyrt åxo! Det kostar ungefär 29000 kr med STS språkresor om man bor hos en värdefamilj. Fast jag vill häldre bo på STSclub vilket verkar myckt roligare och dyrare! Det kostar 31000kr och man är borta i 3 veckor. Det är väldigt dyrt men jag tror jag här de pengarna eftersom jag och min familj inte har rört pengarna ifrån mitt barnbidrag, så det går nog och lösa:) Problemet är bara att Jag vill ha en kompis med mig och den måste ha 31000kr som bara ligger och skäpar! Aja vi får se hur det blir! Loppmarknad kanske? Eller sälja bröd...
Jag har en till blogg btw!:) Kanske ska ta bort den så kika in där innan den försvinner:
http://veeeroonicas.fashionblogg.se

Kramar Från Veronica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0