I know, this is just too boring!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Tänkte på mina New Moon biljetter
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Handlade mat
Det sista du sa högt: ’’Ja…eller nej’’
Det senaste någon sa till dig: ’’Ska du ha baconet nu?’’
Vad har du druckit idag: Pago juice
Vad var det senaste du åt: Mjuk Croissant
Vad var det senaste du köpte: Choklad som kostade 130 spänn! :P
Vad är det för färg på din ytterdörr: Röd och röd.
Vad är det för väder hos dig nu: Höstigt
Godaste glassmaken: Choklad kross/mint.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Maby baby
Sover du tungt: nopie nopie!
Drömmer du mardrömmar: somtimes...
Favoritlåt just nu: hmmm… i don’t know
Vad ser du om du tittar till höger: Mina fönster och den stora vattenpölen utanför! 
Vad gör dig glad just nu: Att tänka på New Moon
Vad ska du göra härnäst: Fixa med iPoden
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Halvglad/trött. Behöver något/någon som piggar upp mig!
Favoritgodis: dösklallar
Kläder just nu: persika klänning.
Hur många kuddar sover du med: tre för tillfället.
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon eller nattmänniska: ingen av dem…
Vad är viktigast för dig: Familj, vänner och att göra de saker jag älskar.
Är du kittlig: taha, jaa!
Snarkar du: nejj då, var inte orolig!
Stjärntecken: Tvilling, men jag har ingen. Hmm
Äckligaste insekten: Alla insekter är blää!
Stökigt eller välstädat: Välstädat!
Längtar du mest efter just nu: NEW MOON OFC! Och lite till min språkresa åxo! Hihi!^^,


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är absolut inte "hatad?" :/ om du menade av mig när du skrev det i ditt lilla skrivblock.

2009-10-26 @ 17:15:10
Postat av: Anonym

jo jag vet men jag har dom inte på min dator och den andra är seg och så men kan fixa det någon gång.

2009-10-27 @ 17:40:54
URL: http://joooo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0