Prao, TV-inspelning, New noom nyheter!


Puh! Vilken start på veckan! Sov hos syrran igår
de va lite kul! Gjorde en liten kul pumpa med snea
ögon. Mycket söt. Idag praoade jag som vanligt.
fick gå lite tidigare för att jag skulle iväg på en
hemlig tv-inspelning! Kom hem och fick veta att
New Moon biljetterna ska släppas imorgon och blev
så klart överlycklig!!(om det nu är sant..) Så nu
ska jag gå och lägga mig för att sedan gå upp
klockan fem för att åka till stan och köpa biljetterna
om de finns. Sen ska jag på casting mitt på dagen
till någon film. Får se vad det är!;) Sen blir det sång!
Ojoj, så mycket! men piiip vad kul!:D
Blir en resumé på hela veckan på söndag.
Älskar er alla!<3

3OH3 - Starstruckk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0