R.I.P

För bara några dagar sedan hände det som inte får hända. Min väns kompis dog i tragisk olycka. Han blev bara 15 år gammal. Fick aldrig leva ett långt och lyckligt liv.
 
Eftersom jag inte kände honom så väl, utan hade bara sms:at med honom ett par gånger, så kan jag inte säga så mycket mer om honom som person. Men jag vet att alla hans vänner och familj kommer ha det fett svårt och kommer ha ett stort svart hål i hjärtat som tar lång tid att läka ihop. Själv kan jag inte förstå hur det skulle vara att mista en av sina bästa vänner. Den man har skrattat med, gått på bio med, skrattat med. Bara borta.
Därför tycker jag att alla som har mist någon och lyckats gå vidare, är världens starkaste och vackraste människorna som finns.

Tanken på att alla de unga människorna som dör, aldrig kommer få uppleva att bli vuxna, få egna barn eller bli gamla. Det är de som gör mig mest ledsen. Så därför vill jag sörja till alla dem som aldrig fick chansen att avsluta det dem påbörjat.

Rest in peace to all of you..


Evanescence - My immortal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0