Stockholm C

Hey, Wazzup?
Okej, den där öppnings frasen funkar inte för mej.
Anyway, Idag var jag i alla fall inne mitt i den kära huvudstaden och letade runt efter en prao plats och Converse. Efter det hade jag också sång som jag går på. 
Så här slutade denna dag:

2
splittrans nya skor. Ett par svarta converse och ett par rosa adidas sneakers. Mycket nöjd!
       (dom fast rosa dårå)



Svar från följande butiker angående prao plats:

NEJ!! TACK OCH HEJ! (ja, dom sa så om man kan läsa tankar lika bra som mig förståss!)
noll prao platser lyckades jag fixa ihop åt mig eller till min kära vän Louise. Förlåt Lollo!

Juste! Sen vill jag tillägna ett stort grattis till min vän Kajsa som fyller 15 år idag! Grattiiss!! HURA HURA HURRAAA!!


Tänkte köpa henne lite hallon body butter när jag ändå
vandrade omkring i stan. Jag vet att hon tycker om den
så jag gick in på varenda body shop i stan (nej, det var
egentligen bara en om jag ska vara ärlig) och letade.
Men dom har tydligen slutat tillverka den eller nått sånt
så det fick bli jordgubb istället! Hon blir nog glad ändå! :)



Denna är en av de låtar jag sjunger på sången:



Tycker inte videon e så bra, men men..



Hann till och med se lite på Idol. Puh! Gud en sån lyckad dag!



PussHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0